orvos-természetgyógyász/3

 2014.06.01. 18:40

A természetgyógyász doktornőnek az egyik előnye, hogy a rendelőjében géppel mért változásokat párhuzamosan tudja kórházban laborvizsgálattal kontrollálni. Ugye eredetileg hemzsegtek bennem a gyulladások, amik hangot is adtak jelenlétüknek fehéren-feketén laborleletek formájában. A legutóbbi leletemben azonban már sehol semmi gyulladás terén, egyik marker sem jelzi. Ellenben az anti-TPO szintem kb. 17-szerese a normál értéknek, ami a pajzsmirigyem autoimmun lázongására utal. Így hát mivel a mostani Joalis cseppjeimet más szervcsoport méregtelenítésére kaptam, a pajzsmirigyem két hónapig azt csinál, amit akar (addig tart egy üveg csepp), és per pillanat nincs túl virágos formában, ahogy látom. Ezért aztán utánanéztem, mit lehetne tenni addig is. Találtam egy étrend kiegészítő kapszulát, ami pont az immunrendszer modulálásával foglalkozik, és még utánaolvasván is szimpatikusnak tűnt, plusz ismét tavasz van, és lendületet kaptam, gondoltam mi bajom lehet (nincs tapasztalat mellékhatásokról 15 éve, az útmutatóban szerepel). Tehát megtámogatom magam még némi immunmodulátorral, amit kifejezetten melegen ajánlanak autoimmun betegségekre.

Ami a természetgyógyász doktornőm másik előnye, hogy nem adja fel. Igyekszik optimistának maradni, és kőkeményen hinni abban, hogy még akkor is, ha egyelőre nem úgy tűnik, de előbb-utóbb a végére érünk a cseppeknek.

Ami a hátránya, hogy minél többször járok nála, úgy tűnik annál inkább nyúlik az előrevetített együtt töltött időnk hossza. Eleinte még csak pár hónapról volt szó. Aztán jött az előreláthatólag egy év. Most meg már másfél-két évre szökkent ez az intervallum. Mármint, hogy addig fogom tölteni magamba a cseppecskéket. Jahj.

Azt azért hozzá kell tennem, hogy jobban vagyok. Mindenképp. Sőt, vannak napok, hogy egész jól vagyok. Mostanra elértünk oda, ami másoknak a kezdet; foglalkozhatok a vércukorszintemmel csak és kizárólagosan, a többi extra tünet szép lassan elmúlt. Most már csak a vércukorszint idegbeteg ingadozása az egyetlen, ami nem normális. Hhhát, 2 év kellet, hogy eljussunk ide...pexels-negative-space-48604.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://diabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr216249510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása