londonban hej, nincs diab kaja

 2015.09.10. 21:51

Szinte hihetetlen. Azt gondoltam, hogy Londonban mindent lehet kapni, illetve amit nem, az nem is létezik. De szénhidrát csökkentett élelmiszert alig találok. Mindössze szénhidrátmentes tészta alternatívák vannak, abból sem sok, meg néhány Atkins nevével fémjelzett kávé- vagy csokiital, plusz müzliszelet. És ennyi. Pedig jó pár boltot bejártam. A Waitrose nevüben (a nem magyar billentyüzetemen nem igen van hosszú ü meg ö, elég bénán néznek ki így a szavak:), pedig elötte azt olvastam egy újságban, hogy ott árulnak, azt a választ kaptam, hogy volt egy darabig, de mivel nem vették az emberek, így abbahagyták az árusítását. Mit esznek itt a diabéteszesek? Otthon (Bp-n) lementem a sarki Sparba és még válogathattam is a különbözö fajta diab kenyerek között, meg vannak ugye a diab részlegek a boltokban. Nos, itt nincsenek. Még a bioboltokban sem. Gluténmentes cuccok vannak, de szénhidrát csökkentetteket nem találok. Egyfolytában salátát enni meg nem bírok, mert éhenhalok töle. Szóval hüha, erre nem számítottam.

Persze nem adtam még fel, hogy valahol csak találok valamit, de ha van, jól el van rejtve.pexels-humphrey-muleba-1647120.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://diabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr987776488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása