aranyér gyógyító

 2014.03.13. 22:44

7, azaz hét hónapig gyűrtük egymást, az aranyér meg én. Mint tavaly októberben írtam bepróbálkoztam jó pár dologgal, hogy meggyógyuljon, elég enyhe sikerrel. Ahogy a proktológus mondta a típus megnevezése: első stádiumú belső. Ami annyit tesz, hogy elvileg kezdeti fázis, hamar rendbe lehet hozni. Aha. Nem tudom kinek mi a hamar, de nekem több, mint fél év nem tűnt annyira rövidnek, főleg a kellemetlen érzetekkel megtámogatva. Még egy mozi filmet sem tudtam felhőtlenül élvezni, mert az ottani székek bár kényelmesek, de csak annak, akinek nincs aranyere.

Tehát folyamatosan nyitott füllel és szemmel jártam, hátha van valami, ami segít. Legújabb természetgyógyász ismerősömnél találtam meg a választ: U vitamin. Elvileg az egész tápcsatorna nyálkahártyáját rendbe teszi, és ebbe ugye beletartozik a csatorna vége is. Beszereztem az egyébként meglehetősen jelentéktelen külsejű dobozkát, úgy háttérbe szorult a többi vitamin között a boltban, hogy alig találtam meg, illetve utána néztem még a neten, ahol kiderült, hogy van többek között ez a vitamin a savanyú káposztában is. Én meg mivel nagyon szeretem ama étket, abból is bespájzoltam egy jó adagot, és hadd szóljon, elkezdtem az U vitamin kúrát. Már az első héten éreztem némi enyhülést, ami aztán stagnált, és igazán másfél hónap kellett ahhoz, hogy a sajna addig jól ismert kellemetlen érzés teljesen eltűnjön. Vééégre. letra-u.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://diabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr645859402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása