Sokat lazultam az elmúlt időszakban ezzel a cukorbetegség dologgal kapcsolatban. Már nem nézem a perceket, a grammokat, nem esem pánikba, ha valami más adat néz vissza a vércukormérőmről, mint ahogy annak normális esetben lennie kellene. A még a blog elején írt napirend rég elfeledve. A kedvenc kajáim visszacsempészve az étlapra kisebb mennyiségben. Szóval nem görcsölök már úgy rá. Megszoktam? Elfogadtam? Beletörődtem? Belelazultam? Nem tudom melyik. De így azért könnyebb. Jó lett volna tudni még a legelején, hogy ez lesz, hogy ne parázzak, nem a diabétesz lesz az életem irányítója. Mert akkor ugye totál úgy tűnt és jól kétségbe voltam esve. Nem kell. Nem kell kétségbeesni.be-happy.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://diabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr57126909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása